Sunday, June 16, 2013

Uredjenje dnevne sobe - Pre i Posle - Koje boje se slazu sa ljubicastom

Jos pre par nedelja sinula mi je ideja da mi treba malo zivosti u dnevnoj sobi. Proslo je otprilike dve godine od kada sam poslednji put radila nesto ili kupila nesto za dnevnu sobu. Kada sam je sređivala prosli put, želela sam da u nju unesem moju omiljenu boju a to je jedna nijansa ljubicaste. Osnovna boja bila mi je bez i to na zidovima, zatim garnitura, stolarija...U sve to sam unela malo hladne zlatne i ta paleta izgledala je ovako.

dnevna soba u ljubicastim bez i zlatnim tonovima
Uredjenje stana - Dnevna soba

Dnevna soba u ljubicastim tonovima
Dnevna soba u ljubicastim bez i zlatnim tonovima

Kao sto rekoh, bila sam prilicno zadovoljna ovim bojama ali mi sada nedostaje malo življih boja.
Posto mi je budžet prilično ograničen, a i još uvek sam zadovoljna izborom ove ljubičaste (za koju misim da mi nikada neće dosaditi jer mi je zaista omiljena :) krenuću od ovih boja koje imam. Tako ću moći da zadržim zavese, tepih, navlaku za trosed, veći deo zidova i nekoliko jastuka :)

U MOJOJ DNEVNOJ SOBI TRENUTNO JE PALETA OD 3 BOJE I TO U HLADNIM TONOVIMA

S obzirom da sam ja inače neutralan-ka hladnom tipu po boji kose i kože unače mi i za šminku i garderobu uvek odgovaraju neutralni i hladni tonovi. Zbog toga najviše uživam u njima i kada je uređenje stana u pitanju.

Ono što me je inspirisalo za izbor boja koji želim da unesem a slaže se sa bojama koje trenutno imam je jedna vaza koju sam kupila u Indiska radnji u Stockholmu pre neke četiri godine. Kupila sam je samo zato što mi se svidela sama po sebi, ali nigde mi se svih tih godina nije uklapala :) 

I sad je došao red na nju da zablista jer sam sigurna da će u novoj dnevnoj sobi naći svoje mesto :)

najlepse vaze
Inspiracija za novu paletu boja u dnevnoj sobi
Kao što vidiš ljubičsta je već prisutna, kao i bež i zlatna...Boje koje su nove i nema ih u mojoj dnevnoj sobi su zelena, roze i plava (sem na jastuku koji sam skoro kupila i vidis ga u u pozadini :) Ako bih zadržala zlatnu nova paleta boja izgledala bi ovako:

Paleta boja za uredjenje stana
Paleta boja u dnevnoj sobi sa zlatnom

Ta kombinacija boja izleda veoma lepo i harmonicno i dobra je želiš da postigneš harmoniju i sklad. Međutim pošto sam ja rekla da mi fali malo boje u dnevnoj sobi ja ću zlatnu upotpuniti sa jos malo žutih tonova pa će paleta izgledati ovako:

Paleta boja u dnevnoj sobi sa žutom



Prvi i drugi korak u preuređenju sobe su završeni a to su:

#1 ODLUČI ŠTA ŽELIŠ DA ZADRŽIŠ A ŠTA SE IZBACUJE (i od boja i od komada nameštaja i dekoracija)

#2 ODREDI PALETU BOJA

Sledeći korak koji me čeka je da izbacim sve što je višak kako bih napravila mesta za nove stvari i boje :)

Tvoje mišljenje: Zanima me kako ti se dopadaju palete i koja ti je od ove dve palete lepša? Da ti uređuješ moju sobu koju bi mi paletu odabrala i zašto?



No comments:

Post a Comment